Tuesday, January 27, 2015

Gary Steven Robbat bakal berlatih dengan Jurgen Klopp di Borussia Dortmund

Pergh!! Ni mesti akan buatkan ramai pemain tempatan jeles dengan si Gary Steven Robbat. Di kala ramai yang dok mengutuk tak tentu pasal, sekarang korang gigit lah jari masing-masing.
Gary Steven
Gary akan pergi ke Borrusia Dortmund untuk berlatih di bawah jurulatih kelab tersohor Jerman itu. Dan paling best, Gary dapat jumpa Jurgen Klopp yang juga merupakan ketua jurulatih pasukan itu...waw!! my favorite manager yang paling sempoi..
“Usaha sama yang terjalin antara Johor Darul Ta’zim (Johor DT) dan Dortmund membolehkan Gary menjalani latihan di bawah kendalian jurulatih kelab berkenaan.
“Dia yang digantung tiga bulan oleh FAM dan tidak dibenarkan membabitkan sebarang aktiviti bola sepak di bawah anjuran badan induk bola sepak negara itu akan berada di Jerman sepanjang tempoh penggantungan,” kata laman rasmi Johor Southern Tigers. - hmetro
Harap-harap lah si Gary ini dapat mempergunakan peluang yang ada sebaiknya...tak ramai pemain tempatan yang dapat peluang macam ni. Tabik dengan TMJ!!

Jurgen Klopp

1 comments:

  1. What's up i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere, when i read this piece of writing i thought i could
    also make comment due to this brilliant article.

    Also visit my web site :: home designs ideas (http://www.homeimprovementdaily.com)

    ReplyDelete

Setiap komen akan memberi backlink kepada anda. Sila komen pakai otak manusia yer...

Cerita Blogger